View Single Post
Sitat av bronze Vis innlegg
Bruker hjertekompresjon på en gammel tråd her:

- Skal begynne på NTNU til høsten (fysmat), og ser i den forbindelse etter ny laptop.

Vil ha en god allrounder, som gjerne også er litt portabel og har grei batteritid. Vet ikke helt hvilke programmer jeg vil trenge på studiene, og kunne godt tenke meg en bærbar som takler litt spilling.

Har heller ikke noe definitivt budsjett, så har sett på litt av hvert:
- MacBook Pro 15"
- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=637941

Og alt i mellom. Dvs. at budsjettet kan strekke seg ganske langt hvis det "er verdt det". Skal tross alt holde noen år.
Har også vurdert diverse ultraportable, men det er vanskelig å svelge at de mangler dedikert GPU for en hardbarka gamer.
Vis hele sitatet...
Tror ikke en Mac vil være noe dårlig valg. Skal kjøpe meg en MacBook Pro 13" nå neste uke. God maskin, veier lite, deilig design og veldig enkelt og logisk brukergrensesnitt. Jeg kjøper den i all hovedsak fordi jeg liker Mac og fordi jeg har brukt Mac hjemme og skal bruke den til musikkredigering. Jeg vetikke om du virkelig trenger en så dyr og god PC til studiene, men den holder lenge og du vil sikkert bli fornøyd.

Offtopic: NTNU? Det er kult, skal begynne der neste år. Lykke til med pc-kjøp og studier