View Single Post
Sitat av dggr Vis innlegg
Vet skatteetaten at du har vunnet 350k ? I såfall er vel de pengene skattepliktig uavhengig om de er tatt ut eller ikke.
Vis hele sitatet...
Jepp de vet det.

Men skatteetaten vil gi meg lemping pga jeg er i netto underskudd, så der vil heldigvis ikke være et stort problem.
http://www.skatteetaten.no/nn/Radgiv...sloven--9-121/

Sitat av danielsk Vis innlegg
Du vant 350.000 kroner, men fordi du måtte skatte av disse og ville mistet omgjøring av studielån til stipend for dette ene året, så valgte du å spille bort alt + 182.000 kroner til?

Dersom det blir for mye for deg å håndtere både studier og gjeld, så vil jeg anbefale deg å ta pause fra studiene og jobbe fulltid fram til du har nedbetalt gjelden. 182.000 kroner burde du klare å nedbetale på 1-2 år med en lavterskel fulltidsjobb.
Vis hele sitatet...
Tja ja, det er desverre slik spilleavhengighet fungerer. Begynte å tape gevinsten, prøvde å vinne tilbake det jeg tapte and so on..

Hadde nok tatt meg en pause fra studiet hvis jeg kunne, men har ikke mulighet til det på denne utdanningen. Er rundt 160 søkere på 12 plasser, så jeg kan ikke droppe ned klasser..
Sist endret av brødskiverr; 12. desember 2016 kl. 11:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.