View Single Post
Sitat av Alkoholiker Vis innlegg
Har et spørsmål. Blir man like høy/ruset av og spise hasj som om man røyker det? Trodde man bare kunne røyke hasj. Men hva er egentlig forskjellen på hasj og marihuana ? Vet at sistnevnte er en plant pg sånn sett i mine øyne naturlig. Men hasj blir jo seig og oljete når det brennes. Jeg røyker ikke og bare lurte på om det å spise hasj er "farlig"? beklager min uvitenhet om dette jeg forsøker bare og forstå hvordan det virker og hvordan ikke røykere kan få utbytte av hasjen (y)
Vis hele sitatet...
Du blir fjern på litt forskjellige måter. Forskjellen er at hasj er foredlet cannabis. Det er bedre helsemessig å spise det da du slipper røyk i lungene, men rusen varer lengre, kommer saktere opp, og kan noen ganger føles ganske intenst om du ikke er vant.

Hasj er også naturlig. Jeg lagde nettopp hasj av cannabisplanter ved å riste trikomene av plantematerien og pressa det i en skrustikke. Ala dette: https://youtu.be/7FcRghQHQaQ
Sist endret av Fleinheim; 4. desember 2016 kl. 18:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.