Tråd: Maktmisbruk!
View Single Post
Lykke til, jeg har 50k, 112k liggende hos politiet. Samtlige summer kan 'dokumenteres' med uttak fra privatkonto og firmakonto(Dvs, jeg kan dekke beløpa med uttak). Jeg er tidligere narkokriminell, så de mener det er usansynlig at pengene stammer fra lovlige midler da det er utenkelig at jeg ville hatt slike summer liggende i kontanter. Ene saken er 3 år gammel og skal bli behandlet i retten neste år.

En annen sak tok de 64k av meg liggende i konvolutten til min privatebank i kun nye tusenlapper. Siste 6 månedene hadde jeg kontaktuttak som dekket denne summen, fra lønn. Basert på pengebeslaget siktet de meg for narkotikasalg 1 år tilbake i tid, hva stoff var uvisst og hvor det skulle ha skjedd var uvisst. Jeg klaget det inn for retten, hvor dommeren lot de få beholde pengene mens de etterforsket med forbehold at med engang det lå en rettskraftig dom kunne de kreve det inn, ble saken henlagt skulle de med engang bli utlevert igjen. Da presterte de og bare sende pengene til Statensinnkrevingsentral. Penger de beviselig aldri hadde lov og beslaglegge når siktelsen på narkotikasalg ble henlagt.

Desse pengene får du aldri igjen om politiet bestemmer seg for at de ikke liker deg. Jeg har dog flere ganger fått igjen summer i 50k klassen. Ring juristen på saken og spørr hvordan du skal gå frem for og få de tilbake.

Moralen er som flere er inne på. Kan ikke ha kontanter på deg om du har rulleblad og driver med lyssky aktiviteter.