View Single Post
Sitat av Trooploop Vis innlegg
Hvordan forklarer dere slike skremmelses overskrifter når pandemien startet? Dagbladet 2020

https://www.dagbladet.no/sport/fotba...ruset/72255068

21 åring døde av coronavirus noe som ikke stemmer i det hele tatt: "Om ikke for leukemien sier smitteeksperter at han ville overlevd coronaviruset og lungebetennelsen han fikk påvist, skriver Mirror."

Mange som dør av "corona" dør altså av andre alvorlige underliggende sykdommer, der selve viruset er gjerne ett bikkepunkt som gjør at man tar kvelden.
Vis hele sitatet...
Jeg svarer det slik: Jeg bruker ikke Dagbladet til noe som helst, som krever seriøs informasjon. Faktisk jeg er så og si aldri innom Dagbladet eller VG! Begge to er mildt sagt bare noen klikkebordeller.


Men for å snu på flisa. Hvis covid er så ufarlig, hvorfor har da 550 barn dødd i år av covid, altså det blir av Omikron i USA alene? Der de fleste ikke har hatt komorbiditet.


Hvorfor dør det fortsatt 300–400 mennesker daglig i USA? Du kan også gjette hvem som dør...

...Eller jeg kan røpe det for deg, de uvaksinerte.



Det samme så de i New York også. Der var det 6000 covidpasienter innlagt på sykehus, før vaksina kom. Dem hadde så prekært behov for oksygen til covidpasientene, så sykehusene fikk oksygen fra mekaniske verksteder o.l. Dette er ikke optimal oksygen, men mye likere enn følgene uten.
Gjett hva tallet på innlagte ble noen få uker etter vaksinene kom?..
Jeg skal røpe det også, kjip som jeg er...
... ca. 150. Legene der syntes det plutselig skjedde lite på sykehuset. Altså dem begynte å bli vandt med at 10–20 døde daglig av covid, og etter vaksinene kom, kom det bare noen få inn for litt ekstra oksygen av de vaksinerte. Det var de som fikk viruell lungebetennelse.