View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har gått på Subutex nå i 5 måneder og 25 dager. På det meste tok jeg rundt 8mg om dagen som jeg snortet. Har vært på rehab og kom hjem for 7 uker siden. Sto fortsatt på 1,2mg da jeg kom hjem, og det har jeg trappet ned med cirka 0,2mg hver uke.
Måtta ta Subutex under tilsyn hver dag da jeg kom hjem, men det ble for mye styr. Så jeg sa at jeg slutter bare.
Men istedenfor kjøpte jeg Subutex og trappet ned selv, på min måte. Har prøvd å følge nedtrappingsplanen fra rehab så godt som mulig. Men det er umulig å dele opp nøyaktig når tablettene jeg kjøpte er på 8mg.
Uansett; jeg har bare tatt 1 dose hver dag, og på øyemål tatt vekk cirka 0,2mg hver uke.
Skulle etter planen ta kun 0,2mg den siste uka, men så lite er det jo umulig å karve av en 8mg tablett. Blir bare noen korn. Så jeg har sikkert tatt cirka 0,6mg den siste uka helt til jeg tok den siste dosen igår.

Cirka 0,6mg er jo en liten dose. Før jeg begynte å trappe ned tok jeg 8mg. Hva tenker dere om abstinenser?
Det gikk greit med 0,6mg, ingen abstinenser. Det er nå nøyaktig 36 timer siden jeg tok siste dose. Har ikke følt meg 100% i form idag, så tok 30mg Vival tidligere idag og det ble bedre. Var ikke i spesielt dårlig form, litt "redusert" bare. Har spart opp en del Vival fra resepten min som jeg skal ha nå når jeg slutter med Subutex. Takk for svar.