View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og, som tidligere nevnt er forsterkning det samme som potensiering. Altså at man kan, med måtehold, komme unna med en mindre fysisk belastning for å oppnå samme rusnivå. Koma og død er resultatet av ekstrem overdosering, det er mest opiater og benzo som fører til dette. Forhold deg til pakningsvedlegget, reduser alkoholinntaket og så oppnår du mer eller mindre samme form som på større doser alkohol. Tydelig at du klipper og limer uten særlig erfaringsgrunnlag. Må legge til at rådene jeg fremsetter gjelder folk på fast medisinering, ikke fjortenåringer som får tak i tjue 2 mg xanor og brennevin for første gang. Og å sammenligne matvarer med B-preparater er totalt absurd for alle uten særlig erfaring.
Vis hele sitatet...
Jeg har faktisk meget god erfaring og meget god kjennskap til kroppens nevrobiologiske mekanismer, så vær så vennlig å slutte med denne endeløse og dødfødte kveruleringen. Jeg har lest en god del av dine innlegg og har allerede dokumentert at din påstand om at alkohol og benzo virker på de samme reseptorene er feil, men du fortsetter bare å lire av deg svada uten å komme med noen holdbar dokumentasjon tilbake.

Jeg har ikke sammenlignet matvarer med b-preperater, men sagt at hard fysisk aktivitet mesteparten av dagen i kombinasjon med sunn og proteinrik mat gir en bedre virkning enn medisinsk dop..

Prøv heller å lese deg litt opp og vent med å uttale deg til du vet hva du snakker om..
Sist endret av lorentz; 13. juni 2019 kl. 01:31.