View Single Post
Sitat av Jacobpk Vis innlegg
Halla, vil bare si at jeg har null intensjon om å gjøre det jeg skal spørre om, er bare veldig nysgjerrig Så det er ikke vits å preke om hvor farlig det er osv. (jeg holder meg kun til ekte varer)

Jeg lurer på om det er mulig å lage edibles av syntetisk weed (Spice/K2) og om dere har noen tidligere erfaringer med hvordan dere opplevde hele prossessen?
Vis hele sitatet...
Blir nesten litt provosert av at edibles og weed er i samme setning som syntetisk til å begynne med her. Kan like gjerne spørre om du kan lage edibles med heroin.

For å besvare litt mer saklig. Naturlig THC binder seg til fett, og det danner grunnlaget for de fleste edibles. Det er lett å ekstrahere og benytte i generell bakst/matlaging.

Jeg vet ikke om kjemikaliet de bruker for å replikere THC er fettløselig til å begynne med i Spice?
Blir som Sovtek skriver, at folk typisk bare dropper det, men doseringen er vanskelig. Hvis man har lite til null kontroll over dosering og starter å kokkelere på kjøkkenet, er det sjelden en god oppskrift... men men..