View Single Post
The world is my enem
Trådstarter
94
Sitat av *pi Vis innlegg
Mulig jeg spør dumt, men hvorfor er det vanskelig?
Vis hele sitatet...
Det kan være flere grunner til at det kan bli vanskelig og få behandling hos psykolog når man er i LAR, personlig er det på grunn av at jeg får utskrevet B-preperat (valium) av legen, dermed har jeg fått stempelet "Behandlings udyktig".
Jeg vet ikke hvor mange i LAR systemet som er såkalt "behandlings udyktig" og derfor ikke får tilbud om noen annen behandling bortsett fra medisinsk men det er ikke få...

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg lurer på det samme. Har liksom inntrykk av at er man på subutex og inni systemet så kommer man ikke ut.

Kan jeg spørre hva du selv tenker er bra med å ikke ta subutex annet enn å ikke være avhengig av noe er fint?
Vis hele sitatet...
Det er mange grunner til at jeg vil slutte blant annet håper jeg at jeg en dag skal slippe det å ha staten kikkende over skulderen og måtte levere urinprøver foran en statlig ansatt hver uke.

Takk for alle svar det er godt og se at det er andre som er i min situasjon og at det er flere som har lykkes med å slutte i LAR, selv så er jeg ikke der enda. Det er virkelig ikke lett å trappe ned de siste mg da det er da de virkelige abstinensene ligner inn men skal klare det
Sist endret av NeverAgain; 10. juni 2019 kl. 19:02.