View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Det er komisk som jeg nevnte. Noen mennesker bare ser ikke ut til å ha evnen til å kunne innrømme at de ikke vet alt. De ønsker bekreftelser på det de allerede har bestemt seg for er riktig.

Tror vi alle kjenner noen eller har kjent noen som har en tendens til å være veldig påståelige. Det er lissom «sånn er det og ferdig med det». Og hvis man spør hvorfor har de sjelden noe godt svar, og blir kanskje i tillegg irriterte. Jeg synes det er fascinerende. Altså hvis du påstår en ting og får spørsmål om hvordan du vet, og du får svar som «det vet jo alle», eller enda bedre «x sa det til meg». Så sjekker man det opp og det viser seg at personen tok feil. Hvorfor oppfører de seg så sikre i utgangspunktet. Det de var så sikre på var jo feil. Det er veldig rart.

Det finnes et ordtak om dette tror jeg som jeg ikke kommer på nå. Men kombinert med litt dårlige sosiale antenner, pluss det som tydeligvis er forakt for folk som velger andre rusmidler enn alkohol så blir det vel full krasj med freaks ånd da.
Det er jo ikke få ganger brukere og spesielt ledelsen blir omtalt som dophuer.

Jeg har lagt merke til spesielt to brukere. Skakke navngi her men jeg er nok ikke alene om å kjenne det igjen når vedkommende skriver innlegg her.

Jeg er glad i det forumet her jeg. Ville ikke endret en ting. Eller en ting da.

Kunne jeg fått en unik tittel som Erkefreak feks? Takk for meg