View Single Post
Grei nok
knert1's Avatar
Trådstarter
Kommer selvsagt tilbake med noen innsigelser i kveld(skal prøve å ta det ordentlig og ikke rante, faen og). Men syntes det er bra at tråden fikk stå. Hadde også forstått om den blei slettet. Spesielt mtp stilen min. I korte trekk, ja jeg kan angripe og kanskje representere dårig, men prøver likevel å være saklig. Jeg er av en oppfatning om at man kan være ganske krass, og samtidig saklig. Om det er lurt og overbevisende er ikke sikkert, men det der er vel dødfødt hvis ikke man fillerister tråden litt. Det er grunnen til at jeg blir irritert jeg vil ha frem.

Det kan kanskje sies å være personangrep som ID-brikke kommenterte, men for meg ligger forskjellen i at jeg ikke bare kaller de idioter, uten å forklare hvorfor. Det er også for min del en enorm forskjell på å mobbe en som sliter, eller har hemninger og å kritisere stilen til en gruppe på et forum som. De har jo allerede 9 sider med sirkelrunking, følte de trengte noe heftig motvekt for å veie opp for alt.

Tenker at diskusjonen rundt myten om at freak er farlig kan være viktig å ta i blant.

Kjeft i vei om det føles riktig. Bare man har en form for budskap.
Men kommer tilbake i kveld som sagt