View Single Post
natur og den den tilbyr.. alt fra å se hvor liten du er, men fortsatt en del av noe stort.
i mitt tilfelle har jeg gått i dybden på hva ekstreme ting jeg kan gjøre som kun risikerer meg selv, det mest nyttige har jeg lært av psilocybin sopp og dmt ute alene, stoffer som er ulovlige, men flein er ikke vanskelig å finne.

gått fra å være bortskjemt drittunge til rusmisbrukende drittunge som skada alt rundt seg, til å våkne opp av tripping. må sies at naturen alltid har betydd mye for meg, men da jeg fikk skikkelig trip på sopp så forandra alt seg. jeg slutta å bare tenke på meg selv, så andre hadde følelser for meg og at sånn jeg drev på å skadet meg selv påvirket de mer enn det gjorde meg.. mange overdoser og nære folk som var der, men tok det forgjeves. trippinga som jeg trodde bare sku være lættis og halliser endra alt, plutselig ble jeg tvingt til å se alt jeg gjorde og bivirkninger av det.. det stoppa min destruktive oppførsel og selv om mesteparten av slekta mener "knark er knark", så ser alle endringa og aksepterer det, selv om de ikke vil høre alle detaljer..

så kan vel si nysgjerrighet førte meg til en spiritualitet helt uventa, men som bare har vært til det positive. det er krefter der ute man ikke kan kødde med, vi er mennesker og selv om vi alle er spesielle så kan vi lett bli erstatta i d store bildet. men det som betyr mest er her og nå, gjøre det beste for alle utifra situasjonen man er i, og der man hjelper andre så belønner karma deg tilbake.

nå får det regne på med hvor hippy jeg er fra høyresiden spes, de får fortsette fornekte alt som ikke passer for de