View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Tror det som hadde gjort oss happy var om du underbygget påstandene dine. Her har du fylkesfordelt nasjonalregnskap å boltre deg i: https://www.ssb.no/nasjonalregnskap-...sjonalregnskap

Hordaland og Rogaland kommer bra ut, men Oslo kommer soleklart best ut på verdiskaping pr innbygger/sysselsatt. Som sagt, hvor naturressursene finnes er et annet spørsmål, men da må du nesten argumentere for at du eier dem mer enn de som bor lenger øst enn deg.
Vis hele sitatet...
Du har helt fullstendig rett i alt du sier. Stortinget ville eksistert i samme format som det gjør i dag og pappaguttene fra Bærum ville fortsatt fått Lexus i bursdagsgave, med eller uten bi-inntekter fra Vestlandet. Skal si jeg ble satt på plass her. Føler meg som en komplett idiot.

Sitat av vidarlo Vis innlegg

Jepp, der kom forsøket på latterleggjering og stråmannsbygging.

Det er absolutt ingen som har ytra noko nær den karikaturen du kjem med.
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Har jo lagt meg flat, denne nasjonen ble bygget på vilje og dedikasjon alene. Oljen er absolutt ikke årsaken til at vi er en velstående nasjon, overhodet ikke.
Sist endret av Gnarve; 6. mai 2022 kl. 20:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.