View Single Post
Sitat av Ghettoclown Vis innlegg
Er vel mer at det ikke er første gangen og at du har fått akkurat de samme rådene her som du har fått tidligere uten å egentlig bry deg noe særlig om det.
Altså du velger selv å ha det slik du har det istedenfor å faktisk forbedre situasjonen din.
Vis hele sitatet...
Med all respekt å melde, burde en heller kanskje stå over å svare i ett slikt tema hvis en har så lite kunnskap om det? Mener ikke deg, men slikt generelt? Må vel være mye bedre det enn å lire ut seg masse fjas?

Lamasyre har også noen tråder her tidligere. Dette er ett forum hvor en fritt frem kan poste anonymt, men hun står frem med brukernavnet sitt. Når det kommer til ett slikt tema burde hun "straffes" for det? Jeg blåser i at jeg skriver det men jeg synes det er litt mer enn små frekt/feigt av "arg spissmus" f.eks, fyre løs å ikke stå for det som skrives. For så å sammenline med friske mennesker. Da har en vel missforstått litt? Når begge dette gjelder ikke er friske. Ja, er det ikke mulighet at en/begge kanskje er nærtagende og at det kanskje ikke er på nivå med "de friske"? Det er jo ikke det, en må jo nesten tåle å høre litt motgang å, men kom igjen da, skader det å være litt rundere i kantene? Da kanskje h*n hadde turt å stått frem med brukernavnet også. Ikke at det er noe tvang å være menneskelig...

Ja, selv om en ikke er helt frisk så kan en ta seg seg litt sammen, men det er ikke alltid det er like enkelt. Noe kan være helt umulig å endre på nesten. Skjønner også veldig godt at hun ikke har lyst til å ende alene, for det kan jo være hun gjør det. Sier ikke at hun skal leve slik hun gjør nå, men kan det også være det at man opplever problemene verre enn det de er? For dette vet jeg jo at jeg er ganske flink til selv, og selv om jeg er fullstendig klar over dette, så ender jeg like vel opp i de problemene...

Ja, du kan si det er selvforskyldt, men ufrivillig sådan vil jeg tro. Du nevner noe om at hun velger å ha det slik, men hva hvis en ikke har noe alternativ som er å leve?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror heller hun kommer tilbake om 3mnd og klager over akkurat det samme igjen.
Time will tell.
Vis hele sitatet...
Hvilken unnskyldning har du for å sutre på hennes innlegg? Du sutrer å klager verre enn henne. Hun er ikke helt frisk, hva er din unnskyldning?
Sist endret av Jens1; 19. oktober 2018 kl. 13:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.