View Single Post
Sitat av Drachir Vis innlegg
Joda, hva slags holdninger vi går rundt med, det kan jeg fortelle deg. Realisme. Smak på ordet.
Vis hele sitatet...
Den eneste realismen jeg ser i øynene på folk som virkelig ikke klarer å behandle mennesker med respekt, uavhengig av yrke og hvordan dagen deres har vært, er dem at de ikke eier folkeskikk.

Folkeskikk. Smak på ordet. (ooh, første av mange hersketeknikker!)

Sitat av Drachir Vis innlegg
En viss prosentandel av befolkningen kommer til å ha en shitty day på en gitt dag, og en viss prosent er rett og slett drittsekker. Det vil si at en viss prosentandel av folk som kommer inn i en butikk vil være rasshøl, og siden du er ansatt i butikken, og butikken som regel er opptatt av service, er det din jobb å smile til det rasshølet. Som om du mener det.
Vis hele sitatet...
Aha, så du har muligens hatt en shitty day, og da skal faen meg han uskyldige karen som trossalt bare prøver å være hyggelig og hjelpe deg søren meg få gjennomgå!

Vi kan være enige i at disse personene som har en dårlig dag, er inneforstått med hvordan det føles. Du er kanskje sur, irritabel, vondt i hodet og piss lei. Burde man ikke da være såppas oppegående at man faktisk prøver å ikke la det gå ut over andre, slik at de slipper å få det slik?

Jeg er enda glad jeg tross alt møter flest hyggelige kunder, og jeg husker sannelig godt da jeg har møtt et par kunder med en så ille holdning at kundene BAK har blandet seg inn og himlet med øynene.

Sitat av Drachir Vis innlegg
Nå kan du jo beklage deg over hvordan alle burde være snille hele tiden, og ikke ta sinnet sitt ut over betjening, men det er en rimelig tapt sak. Har man en dårlig dag så har man en dårlig dag, og er man en drittsekk så skal det litt mer enn et innlegg på et forum for å endre på det.
Vis hele sitatet...
Har jeg en dårlig dag, er jeg faktisk såppas oppegående at jeg faktisk ikke lar det gå utover andre, uskyldige mennesker som bare gjør jobben sin.
Sist endret av Dibsent; 17. desember 2010 kl. 02:13.