View Single Post
Er alltid forsiktig med benzo, særlig i kombinasjon med alkohol, men tidlig i karrieren:

Dag1:

Hadde tatt kanskje 1 rivotril på dagen, og skulle seinere på kvelden til mine foreldre, der min søster og svoger også var.

Det ble litt alkohol utover kvelden, og til slutt gikk min svoger, hans hund og meg, hjem til meg for å fortsette festen.

Min svoger sovner, og det siste jeg husker er at jeg ligger på gulvet, sammen med hunden.. ingen big deal..

Dag 2:

Husker at jeg våknet dagen etter, og sprettet en fl Southern Comfort, og begynte å drikke igjen. Har muligens tatt en rivotril til, pga fylleangst. Svogeren min fikk kalde føtter og stakk hjem.

Blir fort fullstendig sveiseblind, og har ingen minner om den dagen.

Har blitt fortalt i ettertid at min nabo, samt en annen kompis hadde vært innom for å se til meg.. de trodde jeg kun var full, og var småbekymret, da de fant meg sovende rundt omkring i huset, og ikke fikk kontakt.

Dag 3:

Skulle ha middagsbesøk denne dagen, og hadde planer om masse småretter på menyen.

Kom plutselig til meg selv rundt 04-05 på natten, og kjenner en ekstrem fylleangst. Stresset mye, og kommer på at i dag er det middagsbesøk..

Går til kjøleskapet for å roe ned med 1 øl, og ser at alt av mat er klar til servering. Jeg har null minner om matlaging, men tydeligvis har jeg styrt på, og fikset alt...

Mer eller mindre 2-3 dager uten hukommelse, forsåvidt uten noen katastrofer. Men bare det å vite at man kan ha gjort mye rart uten å huske det, er fryktelig skremmende..særlig når man alltid får fylleangst, uansett hukommelsestap eller ikke.

Fikk stor respekt for kombinasjonen alkohol og benzo etter dette.