View Single Post
Sitat av Rosander Vis innlegg
Hvor går grensen for å være en ung skatteyter da?
Dersom disse unge skatteyterne faktisk ikke vil ha NRK sine tjenester så tror jeg ikke de vet hva NRK faktisk både leverer selv og er med på å levere sammen med andre.

Bare se på hva NRK har betydd for mange norske artister som i dag pumpes ut av anleggene til disse unge skatteyterne.

Jeg mistenker at du bare skriver svada.

NRK er mye mer enn bare programmer som handler om folk som bor på merkelige steder. Det som er mest skremmende er ikke at det finnes folk som er imot NRK sitt tilbud og modellen det drives etter men at det finnes folk som ikke ser verdien av å ha en såpass fri kringkaster som NRK faktisk er.
Vis hele sitatet...
Hva er en "Fri kringkaster" ? Er de andre Norske reklamefinansierte kanalene ikke frie ? Hvorfor skal jeg betale for en kanal jeg aldri bruker ? Hvorfor tålerer du at dem blir sponset men NRK nekter på at dem er reklame finansierte ?..

Svada ? Nei, Søk opp hva unge mener om å betale avgiften selv om dem aldri bruker den. Og selvfølgelig, dette handler ikke bare om unge men folk i alle aldre som ønsker bort denne avgiften. Før kunne man plombere Tv for signaler, nå slipper man ikke unna.