View Single Post
Sitat av stratos899 Vis innlegg
Er det noen her som har erfaringer med Turinabol?
Vis hele sitatet...
Jeg trente i 4 år, før jeg testet en turinabol only cycle. Gikk opp 10 kg på 6 uker.

Behagelig høyt energinivå og drive til å jobbe mye. Trente 2 ganger om dagen og så veldig bra ut.

Kjørte ikke PCT etter kuren. Tror man bør gjøre det, da man får testoshutdown.

Var kåt hele tiden og merket økt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Ikke noe problem med østrogen, verken under eller etter kuren.

Kommer aldri til å kjøre noen form for steroider igjen på grunn av:

1. Fikk sykt høye leververdier og mørk urin. Tilbake til normalen ett ca 1 mnd
2. Fucker med stoffskifte
3. Personlig ble jeg ganske aggresiv. Var på den tiden dørselger. Sjelte ut en gammel mann som i mine øyne var "frekk", og sparket av postkassen hans. Aldri noe jeg ville gjort "edru".
4. Hadde en episode hvor jeg hadde tatt litt stor dose - ca 70 MG og gikk på trening. Trente ekstemt hard og hjertet føltes ut som det skulle dette ut. Taxi til legevakten, full fart, trodde jeg skulle dø, hyperventilerte som faen, utrolig noia. Fått en mild form for PTSD etter dette. Tok et år for meg å komme til hektene etter dette.

I etterkant:
- Ja det var gøy å være på! Føltes bra, mye sex, mye trening og høy selvtillit

- Testonivå er OK, men i lavere sjiktet. Har ikke lenger morningwood naturlig.

- Hver natt når jeg legger meg må jeg fokusere på pusten for å ikke fokusere på hjertet. Om jeg fokuserer på hjertet så får jeg noia.

- Har vært på legevakten kanskje 25 ganger i 2018 og 4 ganger i år - på grunn av noia. Samt mye fastlegebesøk for å sjekke verdier. Gikk også til psykolog en periode.

- Blir lettere irritert nå.

Alt i alt: Hvis jeg hadde skjønt konsekvensene av bruken, så hadde jeg aldri gjort det. Jeg var dog veldig uforsiktig, og man kan nok gjøre det mer vellykket enn meg!