View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kansje en ukes utestengelse vil lære henne en lekse, mentalmelt!


Ang utstyr og aceton. Jeg var på flubromazolam sist jeg holdt på med det styret der, og husker jeg sølte litt aceton på kjøkkenbenken da. og der la jeg telefonen min såklart.


Skal unngå plast. Skal skaffe brune og ublekede kaffefilter fra biltema. Vet ikke hvorfor, men leste flere guider som anbefalte det. Så er det to kopper da, skjønner hensikten med dem. Blande ut aceton og amf i ene, og bruke andre koppen til å putte filter oppi. Det som renner gjennom filteret er ikke amfetamin, har jeg lært.

Men det er noe jeg ikke skjønner. Må referere til et utdrag av en slags nybegynnerooppskrift jeg fant på reddit:


Make a warm water bath in a bowl for example

Put your speed in a clean container (easier if you’ve already dried and chopped it up, and pick a low container)

Put the container in the warm water bath as it dissolves quicker if the acetone is slightly heated

Stir until dissolved

Put a coffee filter over the second container

Pour the mixture into the filter and let it drain"


Hva er greia med vannbad? Er det bare pga det som står i punkt 3, at det går fortere? Det trenger jo ikke å gå fort. Er det da nødvendig? Hvis jeg fikser vaskinga og enten lar speeden ligge i filteret eller om jeg skraper den over på et eller annet og lar den ligge der, så drar på jobb i 9 timer, så må jo det være tørt når jeg kommer hjem tenker jeg?


og så lurer jeg på hvor mange flasker trenger jeg med aceton? La oss si at jeg hypotetisk sett hadde 10 gram da.Eller 50. Noen som vil komme med et estimat på hvor mye aceton jeg trenger?