View Single Post
All in!
Trådstarter
870
Sitat av Krypto Sjefen Vis innlegg
Ouuuf Skulle gjort det samme. Virker som du har litt peiling, derfor får du dette tipset: sjekk ut de nye ICO som kommer ut på Neo plattformen. 15. jan åpner registreringen til APEX crowdsale.
Vis hele sitatet...
Skal absolutt sjekke det ut, heftig!


Sitat av mortenhake Vis innlegg
Bra jobba! Jeg klarte å drite meg fullstendig ut på XRP. Kjøpt i et øyeblikk av FOMO på $3. Blæ.

Heldigvis fulgte jeg regel #1 og ikke investerte noe jeg ikke var forberedt på å tape, så jeg lar det ligge der og ser om den skulle finne på å gå over $3 igjen.

Jeg sitter på BTC, EOS, NEO, DOGE, BCH, LTC, Aragon, Augur, SALT, OmiseGo, Decred, ETH, Dash, Ripple, Electroneum, Verge, Monero, Zcash, Zencash, LBC, ARC, ADA, NAV og Stratis
Vis hele sitatet...
Det er sånt som kan skje dessverre, men så lenge man følger regelen du nevner så går det som regel bra. Neste gang fikser du.

Må også nevne spennende nyheter med DBC!
DBC har nå klart å blande seg inn med en Disney lisensgiver! Kan nevnes at det var etter en lignende hendelse Dragonchain (DRGN) begynte å ta av for fullt.
Vi vet jo ikke hvem dette faktisk er snakk om, ettersom det er ufattelig mange disney lisenser, men likevel meget spennende.
https://twitter.com/DeepBrainChain/s...14723443060736