View Single Post
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Trådstarter
184
Sitat av hideout Vis innlegg
I bunn og grunn har de fleste episodene vært med folk som har snakket om ting de virker som har 0 peiling på, men som de snakker om siden de får betalt, og så er det vinklet helt sinnsykt dramatisk.
Vis hele sitatet...
Jeg er i stor grad veldig enig med deg, de aller fleste programmene er folk som overhodet ikke har noe de skulle sagt om noe som helst. I tillegg til alle episodene du nevner, vil jeg også legge til den episoden der de fulgte to Oslo-gutter som skulle prøve å bygge seg opp som kokainselgere. Det endte med at de satt å røyka heroin og løp rundt på Oslo S og spurte tilfeldige narkomane om de kunne fikse kokain, og guttene hadde jo på ingen måte noe nettverk for leveranse av varer. Mye latterlige episoder sånn sett.

Dette var også en av grunnene til at jeg sa ja. Jeg opplever at tidligere sesonger gjerne har vært godt produsert rent filmteknisk osv, men at de har manglet en del på research-fronten. Selv synes jeg episoden ble veldig bra egentlig, men absolutt åpen for andre innspill.

Virker som du ikke har sett episoden ennå, den ble vist på MAX igår kl. 21:30. Reprise kommer i dag kl. 22:30. Evt. kan den sees på nett. Skriv gjerne hva du synes etter å ha sett den

Sitat av hideout Vis innlegg
Det mest av største interesse nevner du ikke noe om - Hva fikk du for og være med?
Vis hele sitatet...
Som nevnt i tidligere kommentar, så betaler de ikke nok. Nøyaktig sum får jeg ikke si. La oss si det slik, at jeg forstår hvorfor folk ikke gidder å stille opp litt høyere oppe i næringskjedene, for det er ikke spesielt godt betalt...