View Single Post
Sitat av Rottegift Vis innlegg
De kalles Dalai Lama, og er ca. i klubben 200µg eller mer. En halv fungerer mer enn godt nok med mindre man er sulten...

Gamle travere jeg spiste dem med der nede sier det er noe av det sterkeste de har smakt... Har delt litt hjørnestykker på typ 1/7 lapp med kompiser på fester og slikt, og fått høre senere at de funket som faen. Vi hadde litt igjen i lommeboken i form av en sammenrullet dott fra en syrebit vi glemte å hive før vi gikk på flyet som en kompis fikk, sikkert 1x1x1mm i størrelse, og han ble ganske så lattermild og vittig av den.

Konklusjon: bææssste syyyra!
Vis hele sitatet...
Jeg ville ikke si noe da jeg ikke er så erfaren. Men jeg merket noe alvorlig galt med disse. Potent som bare det, alt smeltet og TV bøyde og strakk seg. Men noe var ikke som det skulle i forhold til de andre typene jeg har prøvd, selv på store doser.

Klippet fra Bluelight:
WARNING - DALAI LAMA BLOTTERS

I suggest good amount of caution for people with heart problems if sampling Dalai lama blotters. It's tabs of amazing potency and cleanest ever headspace BUT (and this is a big one) it gives me the worst vasoconstriction had in my life, not even meph was this bad! At beginning thought it was psychosomatic and a solo case but playing more with this ones (even lower doses - half blotter) suggests totally opposite. If you are wondering about the headspace when this happens its totally normal, not from any negative thoughts but it really messes my trip having this bodyload, even if was with positive ideas..
In my theory I think there's a b-product of ergoloid (like how LSA gives vasoconstriction) as a impurity nailed on this blotters that strongly reacts to my body, so the chances it will happen some other people.

It's really that bad. Be safe kids!


Jeg kom til å tenke på at det også kansje bare er "kopier" siden disse ble populær veldig fort og at derfor noen kyniske drittfolk har brukt samme blotterark med noe annet merkelig.

Eller så er det bare veldig bra LSD og det var sånn noen reagerer på dem.. Men noe merkelig var det hvert fall.
Sist endret av Naturgrønn; 11. oktober 2011 kl. 00:37.