View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Er på siste halvåret av bacheloren min på barnehagelærerutdanningen. Har gradvis skjønt at jeg ikke vil jobbe i barnehage. Det er noen jeg ikke ville trivdes med, og ser ikke på det som et alternativ. Det hadde kommet til å blitt et trist liv i hvert fall.

Mangelen på motivasjon, engasjement og et veldig tungt år personlig har gjort at jeg har fucka opp ganske mye på studiet. Ligger å vipper på fraværsgrensa og henger etter på oppgaver. Har veldig lite motivasjon til å hente meg inn igjen.

Nå som jeg mest sannsynlig kommer til å stryke det siste året har jeg egentlig lyst til å avslutte for godt, men det er ikke bare bare med tanke på at jeg er avhengig av å ha en inntekt.

Hadde helst tenkt meg en utdanning i en helt annen retning. Har kommet frem til at jeg passer best i fysiske yrker. Kunne tenkt meg å jobbe innenfor bygg og anlegg. Men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem med dette. Hvordan er mulighetene for en 25-åring med fullført studiespesialisering.

Finnes det noen muligheter for meg? Bor i Trondheim og kan ikke flytte på meg. Har samboer og barn.

Noen tips?