View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Sanjar Vis innlegg
Jeg ville vise at straffer har en preventiv effekt, og viste at dette er sant for mindre forbrytelser.
Vis hele sitatet...
Påstanden din var at å redusere strafferamma ville føre til sosialt forfall. Det har du vridd til at strafferata er viktig. Men strafferamme og strafferate er to heilt forskjellige ting.

Om påstanden din er at det at ein brukbar andel vert straffa for brotsverk er med på å forhindre kriminalitet er det ein heilt anna påstand enn at straffenivået er av avgjerande verdi.
Sitat av Sanjar Vis innlegg
Derfor er det nærliggende å tenke seg at straffer for større forbrytelser også har en preventiv effekt.
Vis hele sitatet...
Ja, det er ein uttalt del av kriminalitetspolitikken, og for ein del typar kriminalitet svært viktig del av den.
Sitat av Sanjar Vis innlegg
Om dette straffenivået for den enkelte forbrytelse bør være høyt eller lavt er en annen diskusjon. Dog, når det gjelder implementeringen av Broken window er det altså snakk om å straffe mindre forbrytelser og fjerne lovbrytere fra gata. Det er altså ikke snakk om tilsnakk eller enkel bøtelegging.
Vis hele sitatet...
Men påstanden din var altså at lågare straffenivå vil føre til sosial uorden...

Når det kjem til broken windows så viste eg altså til tilhengjarar som meiner at ein reaksjon er viktigare enn kor streng den reaksjonen er.

Men alt i alt framstår det som du forsøker å vri diskusjonen over i ei heilt anna retning; du har fortsatt ikkje forsvart påstanden din, som var at lågare straff == sosial uorden.

Sitat av Sanjar Vis innlegg
Både i Norge og Sverige har vi sett mange tilfeller av samfunnsstraff for analvoldtekter av 13-åringer. Dette tjener ingen, for å si det veldig mildt.
Vis hele sitatet...
Då trur eg problemet er at du ikkje kjenner lovverk eller rettspraksis.

Strafferamma for valdtekt der penis eller gjenstand er ført inn i skjede eller endetarm er tre til femten års fengsel.

Det kan kanskje forekomme at dommerane legg seg under minstenivået, men då er det gjerne spesielle grunnar, t.d. mindreårig gjerningsperson, eller andre sterke grunnar til det. Det er ikkje vanleg at valdtekt vert straffa med samfunsstraff for å sei det slik; det er unntaka.
Sist endret av vidarlo; 20. august 2019 kl. 20:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.