View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Glad for å se at det ikke bare er jeg som har lagt merke til denne utviklingen, som etter min mening bare har blitt verre og verre de siste 2 - 3 årene. Før dette var det så og si aldri et problem for meg(med enkelte unntak selfølgelig), godis overalt for det meste bortsett fra gata/grønnland, men nå vil jeg si at omtrent 90 prosent av det jeg kommer over av brunt i oslo, er det et eller annet galt med, uavhengig av miljø/kontakter.

OFTE er det faktisk noe skikkelig godis, hvor ca 1/3 er blanda ut med "noe" som varierer, egentlig helt utenkelig at noen gidder dette, jeg vet, men har gjort flere tester for å få bekreftet det, jeg anbefaler folk å prøve ut dette selv, det er nok mange som vil få seg en overaskelse.

https://www.youtube.com/watch?v=237MuJVCGds
(eksempelet i videoen er med en soapbar, men dette funker på de fleste forurensede klumper som jeg har kommet over, og du vil smake STOR forskjell etterpå, gitt at det faktisk er noe ekte cannabis i den. Du vil også se og lukte på vannet du renser ut at det ikke var noe du ville hatt i deg. Bare putt stæsje oppi en kopp, hell over oppkokt vann, rør godt, filtrer og repeter til du har helt klart vann, så må det tørke et døgn ca. Du trenger ikke mye, men hvor mye vekt du mister vil variere såklart etter hvor utblandet den er, så en 2'er kan fort bli til en 1'er liksom, men bedre enn å røyke søppel hvis du først har kjøpt det)

MEN andre ganger derimot så er det gjerne noe av det samme jeg ser andre beskriver her inne, noe som jeg mistenker er en slags etterligning. Den gjør deg "fucka" kontra fjærn og høy, rett og slett en skikkelig ekkel rus. Den kan være sticky, pulverisernde eller oljete, ser nice ut ved første øyekast, men noe smaker, lukter og føles bare helt feil når man røyker det, gir vondt i hodet etterverdt også.
Hva de greiene der er, aner jeg ikke.

Det som nesten sjokkerer meg enda mer en denne radikale endringen i markedet, er hvor blinde folk er på det, virker som om folk flest er fornøyde bare de får en effekt av det, og dealerne er fornøyde så lenge folk kjøper bønna dems og er sansynligvis ikke engang klar over det selv.. Jeg snakker ikke nødvendigvis om newbies heller, men folk som har røyka lenge som selv påstår at de har peiling.

Virker hvertfall som at de aller fleste har mye mindre peiling på hva de røyker enn de tror. Håper på en avkriminalisering/legalisering snart så vi får slutt på dette, frem til det er det nok lurt å holde seg til det grønne hvis man vil være helt safe. Ikke for å høres overdramatisk ut, men vi aner ikke hvem disse folka er, hvor det blir blandet ut eller hva de kan finne på å blande oppi greiene sine.