View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Blatte Vis innlegg
Det at UK har 1.2 mot 1.5 i Bulgaria burde få det til å ringe noen bjeller hos deg. Bulgaria er et av de fattigste landene i Europa.
Vis hele sitatet...
Ja, det seier ein del om UK. Men uansett er begge svært trygge land, der risikoen for å verte drepen som turist i praksis er neglisjerbar.
Sitat av Blatte Vis innlegg
Når det gjelder Norge så er det nok mange som blir drept som blir regna som overdoser. Du vet kanskje ikke hva en "judas" er? Dette er et velkjent fenomen i Oslo.
Vis hele sitatet...
Om det er eit vesentleg problem som turist, så står eg fast på det eg skreiv i forrige innlegg: Problemet i så fall er miljøet du oppsøker, ikkje landet. Alle land har subgrupper der det er ekstremt mykje meir kriminalitet enn snittet. Og eg er ikkje sikker på at å vere heroinist i Romania er jævla mykje betre enn i Noreg.
Sitat av Blatte Vis innlegg
Link #1 gjelder vel all type kriminalitet men her ser man også at det jeg sier er riktig. Det er tryggere i øst-europa fordi de ikke har innvandring.
Vis hele sitatet...
For det første er det å flytte på målpostane. Tidlegare var det drap du fokuserte på, og påstanden din om at å sjå feil fyr inn i augene fort var nok til å verte drepen i London...

For det andre så viser det at risikoen fortsatt er forsvinnande liten. 150 per hundre tusen er for min del akseptabel risiko. Om du er i Frankrike på ferie i fem dager, og legg statistikken blindt til grunn er risikoen for ran 0.002%... No stemmer sjølvsagt ikkje det, ettersom mange ran nok skjer i risikomiljø og slikt, så turister er antakeleg tryggare enn befolkinga generelt når det gjeld ran.
Sitat av Blatte Vis innlegg
Link #2 viser at sjansen for å bli rana er MYE høyere i vest-europa enn i øst-europa. Tallene for norge angående dette er garantert manipulert/fikla med. Folk blir rana i Oslo omtrent hver eneste dag, om ikke flere personer per dag.
Vis hele sitatet...
Jøss, så du fastslår at såpass alvorleg kriminalitet som ran vert skjult på statistikken? Totalt utan grunnlag, basert på dine personlege anekdoter?

Voksent.
Sitat av Blatte Vis innlegg
Svergie ligger på topp i Europa når det gjelder voldtekter. Politiet måtte droppe planen sin om å bygge politistasjon i Rinkeby fordi det var for farlig.
Vis hele sitatet...
Det har nok til dels med at Sverige har hatt eit enormt fokus på valdtekt, og har veldig progressiv lovgjeving på det punktet. Det er vanskelig å samanlikne det direkte mellom land.
Sitat av Blatte Vis innlegg
Angående hva jeg mener at det finnes områder i Frankrike som omtrent er krigssoner kan du bruke youtube/google, søk på: Paris/Marseille/France ghetto police.
Vis hele sitatet...
Nei, beklager. Du kom med påstanden. Du får underbygge den. Med meir enn youtube-klipp.

Statistikken du viser til underbygger forøvrig mitt poeng. Europa er trygt. Det biletet du forsøker å male finn ikkje støtte i tala dine. At det er høgare risiko for ran i Paris enn i Bucuresti er i så måte uinteressant, for ut frå statistikken er risikoen i praksis fullstendig neglisjerbar begge stader.