View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
@jaffarbigbag Jeg synnes dine første svar var nøkternt, men nå er det jo åpenbart at du ikke en gang røyker hasj, eller har peiling på hva vi snakker om her(Siden du ikke er i gamet lenger) (Altså denne nye fake hasjen jeg først har sett i år, jeg tviler ikke på hasj skillsa dine slapp av, men nå handler jo dette om fake hasj). Jeg synes egentlig ikke dette er riktig sted å fortelle folk at de er dumme for å kjøpe dårlig hasj, da du sier selv at du ikke er i gamet, og da synes jeg det blir litt på kanten å kalle folk dumme når du muligens ikke engang har vært i denne situasjonen selv(Jeg vet jo ikke det da om du har opplevd dette, men da kan du jo dele erfaringer da)

Lenger opp nevnte jeg at jeg hadde 0,4g med fake hasj fra gata, og det impliserer faktisk ikke at jeg ikke har peiling. jeg har røyket fast godt over 10 år og vet godt hva jeg ser etter eller hva som er fake. Problemet jeg feks. fikk var at (Dette er ikke et problem en gang, jeg synes bare det er fucked up og ville gjerne bruke tråden til å opplyse andre til å være forsiktig + at jeg ville etterspørre informasjon om det finnes noen helse instutisjoner i norge som ville hatt interesse av å få sendt inn dette fra meg da det kan være spennende og teste dette for dokumentasjon og statistikk) det var gjemt 0,4g inni en av klumpene som tilsvarte 10g.

Og jeg vil ikke kalle meg selv dum for at jeg fikk med 0,4g fake hasj som var bokstaveligtalt gjemt inne i en av god klumpene jeg kjøpte. de resterende 9,6 var prima som jeg prutet til god pris. så, @jaffarbigbag . Hvis du har noe erfaring med fake hasj del gjerne, men jeg synes du skal stå for god til å kalle folk dumme for at det skjer. Det er mye forskjellig som kan skje, og hvis du selv ikke har erfaring med det og ikke engang røyker selv, så synes jeg det faktisk blir dumt av deg å snakke så nedsettende i denne tråden, om folk som har hatt erfraringer, når tråden faktisk handler om fake hasj.

Jeg dro faktisk på gata i oslo nå for å se om jeg kunne skaffe noe prima eller om det bare var dårlig. jeg kan godt legge ut bilder av både prima og fake hasj hvis noen av dere synes det er interessant!