Tråd: REGELENDRING Anonym posting
View Single Post
jeg synes det er på tide dette blir fjernet.
om folk vil være anonyme kan de det lett uansett.
altor mange som bare poster shit og skal krangle uten noe produktivt å komme med, lag heller en sticky på hvordan man ved hjelp av basic OPSEC kan være helt anonym for de som føler det ikke er godt nok med at freak.no ikke utleverer personer som spør om f eks" jeg sliter med ditt og datt og vil derfor være mer anonym enn noen i det heletatt bryr seg om.

der jeg føler folk flest har mest behov for å være anonyme er i rus forumene, men ikke akk vanskelig med 50% basic OPSEC å unngå at selv administrasjonen her ikke kan spore det, og med en "anon" post gjort uten OPSEC tror jeg man lett kan finne IP for så gå videre med om de absolutt ville det, men det skjer ikke så sant du ikke åpenlyst planlegger/rekrutterer til mord/terror el skryter av noe annet dritt du ikke sku gjort.

føler det ødelegger mye mer enn det det gjør godt med alle de "anonyme".

vet det er noe som gjør at anon's ikke kan poste i div tråder, hva med å kun ha et sted de kan poste så de ikke drar hver eneste tråd ut i en krig om å sverte de som ikke er enige med de, el aller helst fjerne funksjonen helt?