View Single Post
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Ukrainere må ha visum til Norge ved mindre jeg tar helt feil, hadde det vært schengen-land så ville det ikke vært noe stress.
Tror det er vanskelig for deg å skaffe besøksvisum for en du aldri har møtt før, ansikt til ansikt. Sjekk UDI sine nettsider. Hun kan søke turistvisum men om hun ikke har penger på konto å vise på søknaden er det nok et problem, mulig du kan garantere for henne? Er ikke helt sikker selv hvordan det funker.

Offtopic:

I min mening så er det mer gøy om du reiser selv, drar på eventyr, feier rundt og har det moro. Så kan du skrive om det her etterpå, sånn som meg kødda

Har hverken vært i Ukraina eller vært på ukrainske datingsider men har prøvd Tinder i Thailand, Kambodsja og en del europeiske land. En jeg kjenner hadde dame fra Russland, var mye trøbbel men finnes garantert bra damer derfra og.
Vis hele sitatet...
Feil. Ukrainere kan siden 2018 ca reise fritt i hele Schengen uten å søke visum for 90 dager i løpet av en 180 dagers periode . Havner du i kontroll må du dokumentere opphold og penger med mindre du har en du skal treffe.

Sitat av Riskremen Vis innlegg
Hei, er det noen her som har erfaringer med utenlandske datingside fra fks Ukraina?

Tenker da på om noen har snakket med en jente, for så å få henne på besøk til Norge for å vise henne landet og ha det litt gøy Regner med man må spandere på de flybilletten til Norge.
Må da være vinn - vinn for begge parter om det er god kjemi, jevn aldret og liker å møte nye folk.



Haters kan la være å kommentere !
Vis hele sitatet...

Har jobbet for en del slike sider innen it og må si at du sjeldent snakker med jenta på bilde . Dem har en avtale med jenta om bilder osv og krever du feks webcam chat så blir hun betalt møte opp ekstra for å gjennomføre dette . I fleste tilfeller snakker du med andre , og avtaler du møte i Ukraina feks blir hun også betalt møte deg . Dersom dere finner tonen står hun fritt fram og inngå forhold men i fleste saker dreier det seg som penger . Ber du henne til Norge vil det ofte oppstå problemer som gjør du må hele tiden sende penger . Du kan selvfølgelig være heldig og finne kjærlighet men det er svært sjeldent og du vil aldri være sikker for dem er så utspekulerte at din villeste fantasi vil ikke en gang forutse det . Mitt råd er og holde deg vekke fra tjenester som tar betalt per melding i hvert fall .
Sist endret av Moneyking; 9. september 2021 kl. 06:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.