View Single Post
Sitat av Jerna Vis innlegg
Takk for tilbakemelding på ideen begge to hehe, tenkte ikke på Odins soldater! Tenkte det kunne vært en vinge hos røde kors eller natteravnene. Slike etablerte institusjoner er nok den beste måten å nå ut på, antar jeg.

Tenkte heller ikke på voldsglade LARP'ere heller. Gode poeng !

Synd at du er skeptisk til menn generelt pi*, mange av oss er glade i våre mødre og søstre og respekterer kvinner mer enn du tror
Vis hele sitatet...
1) Jeg sier ikke at man aktivt skal involvere nynazister og annet pakk. Jeg sier at dersom du etterlyser noen til å føre ungmøene trygt hjem gjennom ghettoen, så vil mange av de som melder seg være av et kaliber du ikke vil ha rundt deg. Ser du forskjellen? Jeg er harmløs, men jeg hadde aldri i verden tatt meg bryet med å være en slags natteravn. En person som oppriktig ønsker en slags lovlig mulighet til å kveste folk fordi han liker vold? Ja, han vil kaste seg over muligheten. Det er jo en grunn til at så mange psykoer ender opp i politiet, som vektere eller dørvakter.

2) Ingenting av det entropi skrev kan tas til inntekt for at hun misliker menn generelt. Men du sier jo selv at hele hensikten med foretagende ditt er å beskytte ungmøene fra fremmede menn med onde intensjoner. Altså erkjenner du at frykten for disse har en viss legitimitet. Da må du vel også se at en nervøs person vil være tilbakeholden med å la seg geleide hjem av en gjeng fremmede menn? Selv om de har på seg en refleksvest som liksom forteller verden at de ikke er et problem.
Sist endret av Myoxocephalus; 25. august 2021 kl. 21:41.