View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Enig med at de gamle kan være mer trangsynte. Forrige fastlegen min var noen år før pensjonstid. Skrev ut Tolvon til meg når jeg etter tredje gangen han spurte svarte ja til at jeg sov dårlig. Blei helt zombie dagen etter. De dagene jeg kom meg ut av senga så sov jeg ofte den første timen på jobb. Mista jobben til slutt, men det tok en stund før jeg skjønte at Tolvonen kunne være årsaken.

Er nok den gamle generasjonen som tenker at folk som er deppa og har angst bare er late og må skjerpe seg. Selv om de er leger og har blitt opplært i temaet så tror jeg ikke de tar det like seriøst. Sånn generellt sett da, alle er nok ikke sånn.
Har fått en yngre lege som er mye bedre og faktisk prater med meg istedet for å se på pc-skjermen og nikke. Men jeg vil fortsatt aldri fortelle om min rushistorie. Vil ikke bli stemplet som misbruker. Ikke at jeg er avhengig av noe eller har vært det i noen særlig grad. Bare liker rusmidler som er litt mer interessante enn alkohol, og vi veit at folk er gira på å gjøre det til en stor greie
Sist endret av Bothrops; 22. februar 2019 kl. 21:54.