View Single Post
Kjedelig å finne sånt. Selv om man er fullstendig klar over at kjæresten har ligget med menn før seg, så er det noe annet å få det presset opp i trynet "ufrivillig". Med det sagt så er det jo i bunn og grunn ganske uskyldig. Selv om du nå har sett bevis er det fortsatt bare sex fra tidligere i livet hennes. Du er livet hennes nå, og så lenge du føler deg trygg i forholdet - og har selvtillit nok til å innse at det ikke betyr noe at hun har hatt alle slags typer sex før du ble en del av livet hennes - så kommer du deg over det. Hvis du fant bildene helt uskyldig og kjæresten din stoler på deg nok til å forstå at du ikke mente noe med det så ville jeg ha snakket med henne. Ingen pekefingre, ingen sinne, det holder å fortelle at du fant bildene og trenger å snakke med henne om det. Jeg tipper hun tar det pent og forklarer seg hvis du tar det med en ålreit tone. Jeg tror det kan være godt å snakke med henne om det, og jeg tror det vil hjelpe deg veldig med å bearbeide det. Tanker har en tendens til å bli verre når man skjuler dem fra de man er glad i. Prøv å ta et skritt tilbake og se på situasjonen utenifra, så er det faktisk ikke så ille.