Tråd: Tatt
View Single Post
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
521
Sitat av weedsuit Vis innlegg
Du doper deg ned på benzo og røyker latterlige mengder i uken, men fremdeles er du såpass godt trent og trener på profesjonelt nivå som 17-åring? Den der kjøper jeg ikke altså...!

Du kommer ikke til å få svaret du vil ha her, det er rimelig åpenbart for meg at du bare vil ha bekreftelse på at din tankegang er den rette.

Ta til deg det folk skriver lengre opp å innse at livet ditt pr dags dato er på tur i helt feil retning, hvis noe av det du nevner er sant da
Vis hele sitatet...
kan sende deg video av når jeg benket 100kg som 10ene klassing, Har over 260kg i markløft på 68kg. :P

Har nå snakt med mor og skole og de skal finne et alternativt der jeg skal gå 4 år i arbeid som utdannelse, mor er lei men jeg er ferdig med alt og har vasket hver fuckings del av rommet spotless i tillfelle razzia.


Nei dette er ikke kødd... Skjønner bare at jeg har hatt det vanskelig med både ptsd,angst,depresjon og aggresjon som jeg har blitt diagonisert med, får Valium på resept.

Alså eg vil ha råd her ikke noe piss som fra deg anonym bruker
Sist endret av Cloor; 19. januar 2018 kl. 19:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.