View Single Post
Bedreviter
Trådstarter
252
Nei, har kommet til meg selv igjen nå. Men for en opplevelse jeg hadde i natt. Det startet med at når jeg så på kanter, f.eks kanten på bordet mitt så kunne jeg se masse små ting som bevegde seg. Først tenkte jeg bare "Fett! Halliser!" Men så bøyer jeg meg ned på kne for å finne frem enda litt mer av greiene under senga, også ser jeg en lang sti med små rare insikter som beveger seg under senga. Jævelig merkelig. Setter meg helt opp på kne på en måte, og titter rett frem inn i senga mi; så ser jeg et SJUKT svært spindelvev med masse insekter i. Og da begynte jeg å se dem overalt, i senga mi, på gulvet, bordet, til og med masse insekter som tygga på skjermen på pcen min. Og som sagt kom det plutselig en svær edderkopp opp av et glass og kom fykende mot meg i full fart men fikk akkurat dukka unna. Kunne kjenne masse insekter på kroppen min. Jeg så en haug med insekter som "tygga" seg ned i bordet mitt. Hullet de tygger seg ned i har jeg sett før og lurt på hva det kan ha vært, og hullet er der enda - men seff ikke insektene. Med usynelige så mener jeg at de var.. litt vanskelig å forklare, men de var rett og slett gjennomsiktige..
Har søkt litt på invisible bugs og ser mange sier at de faktisk finnes. Lurer fært på om det faktisk er så masse insekter på rommet mitt, eller om jeg bare har vært helt sinnsykt tura....