View Single Post
Er faktisk glad for at du nevner det, siden jeg var litt uklar. Jo det stemmer at hjertet og deler av hjernen vil bli hardere belastet en normalt på disse stoffene. Ved inntak av mdma vil pulsen din øke fra vilepuls(50-70 slag i minuttet) til en puls som samsvarer med rask gange(90-130 slag i minuttet) og at det samme gjelder for de andre stoffene jeg nevnte som var lsd, flein og 2c-b. Jeg vil si at mdma ikke har mange likhetstrekk med de. Mdma overbelaster hjernen og tvinger den til å slippe ut utrolige mengder serotonin, det er riktig at 2c-b gjør det samme, men at det er en helt annen prosess så de påvirker ikke de samme delene av hjernen. Hvis du mener at mdma ikke bør kombineres med noe har du tydeligvis ikle prøvd før! Har hatt mine beste opplevelser med rus i kombinasjon med mdma og lsd. 2c-b og mdma var også utrolig fett, ikke så mye mindfuck, utrolig euforisk, mye kule visuals og danse fot til tusen! Hvis det ikke er en god opplevelse så vet ikke jeg.. Men selvfølgelig skal ikke jeg sitte her og oppfordre til kombinasjoner. Men jeg sier at hvis du har en del erfaring med stoffet, og vet selv hvordan du reagerer på det, kan det være en utrolig opplevelse og teste det ut

Peace and love