View Single Post
Sitat av Laude Vis innlegg
Noen som kunne forklart meg smaken lit?
Vis hele sitatet...
Er nokså bittert, litt vanskelig å beskrive


Sitat av Laude Vis innlegg
Jeg haar max 0.5g totalt å har sikkert tatt 0.3 av den til nå. Dette ska vist nok være crystaller. Hvor mye skal jeg trenge i en bruker dose?
Å når det blir tatt nasalt, hvor mye skal det svi/etse? Hvor mye skal til for overdosering?
Vis hele sitatet...
0,5g, altså 500 miligram ville vært en gigantisk dose, spesielt med liten toleranse. Om du har tatt 300 miligram allerede er dette en god del.. Vanlige brukerdoser ligger på 120-200mg - men dette er når MDMA'en er så å si helt rein.. Regner med at stashet ditt ikke er helt rent(?) Uansett, overdosering skal svært mye til på MDMA. Man kunne sikkert kjørt heroic dose på MDMA på rundt 1g med helt reint og vært fin igjen etter noen ukers tid etter min mening..

Sitat av Laude Vis innlegg
Å når det blir tatt nasalt, hvor mye skal det svi/etse? Hvor mye skal til for overdosering?
Vis hele sitatet...
Ville ikke tatt krystaller nasalt, fikk jævlig vondt forrige gang jeg gjorde det og begynte til og med å blø litt (selvom jeg hadde smuldret det opp en god del). Tror de fleste kan si seg enig i dette; ta krystallene i drop (gjerne med noe rulle-papir f.eks)
Sist endret av ShadowFiend; 16. februar 2013 kl. 23:07.