View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Ja, snus går fint, men å kutte ned kan hjelpe.
Vis hele sitatet...
Njaaa, tobakk kan være en trigger..

Sitat av Hundepappa Vis innlegg
Oppdatering, går helt jævlig mye bedre nå, klart å være ute en hel dag og ser folk nesten helt ordentlig igjen. Samt vært på café uten å skjelve ihjel. Tenker dette vil avta mer og mer, angående sykdom nevnt over så venter jeg fortsatt på svar. Må si dette er en livserfaring jeg ikke unner noen ��

Også for å nevne det; har ikke rørt noen form for rus eller alkohol, er jeg på fest så drar jeg tidlig og har med meg alkoholfri øl. Har tatt C-vitamin, D-vitamin(påvist D-vitamin mangel) og Magnesium. Drukket masse te av forskjellige slag og kjempet jævlig hardt «mot» angsten for å gå ut. Dette er en jævlig hard kamp, men håper det verste er over nå.
Vis hele sitatet...

Godt å høre, jeg fikk dp og dr av hasj som 16 åring.

Pga mye politi og drit, så oppsøkte jeg aldri hjelp...
Noe jeg angrer på den dag idag, usikker på om jeg har lært meg å leve med det eller om det har avtatt??

Etter mye tid, så vil man bare aksepter at sånn er det...

Men det å skifte fokus, være sosial, trene og holde hodet fri for tanker er nok den beste medisinen. Det gjorde ting mye lettere for meg...

Eneste som sitter fortsatt som jeg er 100% sikker på for meg er synsforstyrrelser. Forskjellige farge pixler som beveger seg i mørket...


Anyway

God bedring! Det vil bli bra tilslutt
Sist endret av Duveitikkehvem; 28. mai 2021 kl. 23:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.