View Single Post
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Jeg er en ungdom på 19 år som sliter veldig. Jeg sliter psykisk med angst etter å ha blitt mobbet i 7 år. Ble banka hver dag, psykisk nedbrutt, og forsøkt drept. Skolen ville ikke tro meg og gjorde ingenting for å stoppe det.
Vis hele sitatet...
Det er isåfall et lovbrudd fra skolens side, og noe du kan saksøke for. Hvis du bare er 19 så har du gått på skolen etter at skolens ansvar i mobbesaker ble strammet inn betraktelig, og også folk som gikk på skole for en generasjon siden har vunnet gjennom med saker som er så grove som det du beskriver. Ikke at det nødvendigvis hjelper deg i seg selv, men forhåpentligvis kan det tydeliggjøre for deg at det du ble utsatt for ikke har med deg å gjøre, det skal ikke kunne skje med noen. De burde også lagt til rette for at du kunne gjennomføre opplæringen selv om du har panikkangst. Systemet rundt deg har ikke gjort jobben sin på noen punkt her, og det er ikke din feil.

Jeg har alltid vært litt annerledes og er ikke spesielt attraktiv, 170 høy og har vært veldig tynn, selv om jeg begynner å legge på meg en god del muskel, er også rødhåra med nesten helt usynlige øyenbryn. Folk peker å ler av meg på gata, sender meg meldinger om hvor stygg jeg er, sier jeg ser ut som en 12 åring (jeg har litt babyface).
Vis hele sitatet...
Det er hverken høyden, hårfargen eller ansiktstrekkene dine som gjorde at du ble mobbet. Det skjedde på grunn av en uheldig kombinasjon av sosiopater i miljøet og voksne som ikke gjorde jobben sin i å beskytte folk fra dem.