Tråd: Propaganda
View Single Post
Sitat av BeardedFreak Vis innlegg
Jeg er personlig helt enig med deg her Dodecha!

Det ville jo ikke være mulig i praksis i et relativt demokratisk land som Norge, å kontrollere alle medier.

Men samtidig, er det enkelte ting jeg sliter med å forstå på denne fronten. For å ta ett eksempel, har du tid og anledning til å sette deg inn i karenstiden Nav praktiserer? Sist jeg sjekket er dette et grovt overtramp på det Norske folk, som da hadde rammet over 60 000 Norske innbyggere. Det er store aksjonsgrupper blandt de rammede på Facebook etc.

For å forstå hvor ille dette er, må man sette seg litt inn i emnet. Spesielt informasjon som kommer fra de rammede selv. AAP-aksjonen på Facebook som jeg har fulgt i flere år dekker dette bredt. Men må som alt annet taes med en klype salt. Men når så mange tusen borgere opplever det relativt likt, må det jo ligge noe bak.

Hvordan kan det ha seg at de siste 4 årene har jeg aldri lest en eneste artikkel om dette i mediene. Hvordan kan NRK, Tv2, Vg, Dagbladet, Aftenposten osv unngå å skrive om dette? Til tross for et enormt antall henvendelser fra både rammede og hjelpeorganisasjoner? Spesielt rett før et nytt stortingsvalg?

Jeg argumenterer ikke i mot noe som helst i innlegget ditt og er som sagt enig. Jeg spør for å muligens få servert en logisk vinkling, som hjelper meg å forstå hvorfor det er slik.
Vis hele sitatet...
Gjorde et kjapt søk. Er det denne saken du tenker på? https://e24.no/privatoekonomi/i/0KWp...vklare-reglene