View Single Post
Sitat av Chromatics Vis innlegg
Hvis du liker science fiction så er Salvation eller MARS på netflix ganske kult
Salvation foregår mange steder i USA og noen andre land i Europa
Vis hele sitatet...
Elsker Salvation, kan fortsatt ikke forstå hvorfor de valgte å "cancel" den TV-serien. MARS, den har jeg ikke sett. Er ikke dette en dokumentar-aktig tv-serie? Hva handler den om?

Sitat av tearz83 Vis innlegg
Nrk med babylon Berlin og le Bureau. Krim og spion men fremdeles knallgode serier

The mandalorian på Disney.

Likte to the lake på Netflix, his dar material på hbo.
Vis hele sitatet...
Har dårlig inntrykk av Babylon (tror jeg så litt av den en gang) og så er det svært viktig for meg at serien er engelsk språklig så jeg ikke må være konstant konsentrert og få med meg alt av undertekst for å få med meg hva som foregår.

Mandarlorian, aldri hørt om. Men siden den er Disney vil jeg anta at den har lav aldersgrense og ikke inneholder mye vold?

His Dark Materials er jeg stor fan av!

Sitat av NodSquad Vis innlegg
The Expanse på Prime. Menneskeheten har kolonisert solsystemet, men Jorden, Mars og Beltesystemet( folk som har bosatt seg nær de ytre planetene) krangler om ressurser og greier. 5 sesong kommer nå i desember
Vis hele sitatet...
Ja, følger spent med på The Expanse. Så den en andre gang tidligere denne måneden.

Sitat av Bobben79 Vis innlegg
La to Vegas
Vis hele sitatet...
Sjangeren er ikke helt min type. Når det er Komedie må den være en del av Action og også Spenning.

Sitat av J3sper Vis innlegg
Mr. Robot, finnes på viaplay, eller omtrentlig alle addons. 8.7 på IMDB --> https://www.imdb.com/title/tt4158110/
Vis hele sitatet...
Sett ferdig denne måneden. Faktisk for 2. gang.

Sitat av RayMonk Vis innlegg
Star Trek Next Generation, så kjører du på med Deep Space 9 etter det
Vis hele sitatet...
De er for gamle for min smak mest pga. Bilde- og Lydkvalitet og Spesialeffekter. Første sesong må nesten være laget tidligst i 2005. År 2000 går også bra dersom serien er veldig god.

Sitat av Gusto Vis innlegg
Sjekk ut Fauda på Netflix, det er en israelsk actionthriller-serie som handler om IDF og Hamas, der hovedkarakterene er et spesialteam i IDF. Handlingen foregår både på hebraisk og arabisk, og man blir kjent med karakterer på begge sider av gjerdet. Ganske bra serie med gode antagonister og protagonister.

https://www.imdb.com/title/tt4565380/

edit: Nå så jeg at du allerede har sett Fauda, beklager.

Tehran på Apple TV er en lignende serie som om handler om Israel/Iran-konflikten, skrevet av de samme folka bak Fauda. Den kom ut i år og har også fått bra rating. https://www.imdb.com/title/tt10577736/
Vis hele sitatet...
Serien må nesten være på engelsk tale.

Sitat av gibbe Vis innlegg
Ble nettopp ferdig med Battlestar Galactica, sykt bra. Ligger på Amazon Prime
Vis hele sitatet...
Vurderer enda om jeg skal gi den en sjanse. Hvordan er den når det kommer til Bildekvalitet og Spesialeffekter?

Sitat av Scasper Vis innlegg
Yellowstone på Tv2sumo med Kevin Costner i spissen som mobster/cowboy
Vis hele sitatet...
Skal garantert sjekke den ut. Takk!

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Du får vel begynne på chick flicks, romantiske komedier eller dykke ned i reality dritten?
Vis hele sitatet...
Ingen av de sjangerne interesserer meg.
Holder meg til disse: Action, Spenning, Science Fiction, Skrekk, Fantasy og lignende. Drama går også så lenge den er spenningsfylt eller er mysteriøs.

Sitat av eRixn Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Usikker. Mulig jeg gir den en liten sjanse og sjekker ut 1 eller 2 episoder før jeg evt. Ser mer.

Sitat av caperno Vis innlegg
Future Man

Denne er ganske absurd. Mucho lattersmileys!
Vis hele sitatet...
Den virker å være midt i blinken for meg: Både Actionfylt, Komedie og Science Fiction/Fantasy.

Sitat av kokain_kanin Vis innlegg
To serier jeg synes er fantastiske er Preacher og FX Legion. Begge har utrolig kameraarbeid, gode spesial effekter, og har i min mening en spennende historie.
Vis hele sitatet...
Preacher ga jeg opp etter noen episoder. Legion er den jeg nettopp så før jeg gikk over til Reign. Planlegger å sjekke ut The Tudors etter Reign. Så serier hvor handlingen foregår 200+ år tilbake i tid interesserer meg også. Som The Vikings, synd det bare er en halvdel sesong igjen av den.

Elsket også The Magicians selv om den ikke foregikk 200+ år tilbake i tid. Tenkte bare å nevne den. Er liksom en Harry Potter inspirert serie. Og Harry Potter filmene er fortsatt mine favorittfilmer of all time. Tross det har gått rundt 20 år.

Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Noe av det jeg har sett i det siste:
Harley Quinn
Star Trek: Lower Decks
Zomboat
Utopia
Nos4a2
Raised By Wolves
Men jeg har blitt mer og mer lei TV-serier, sånn generelt. Så istedet ser jeg stadig oftere på div youtube-kanaler:
Brutalmoose
Dominic Noble
Techmoan
Whang!
bare for å nevne noen.
Vis hele sitatet...
Har sett Nos4a2 (elsket den, men synd at den også måtte bli "cancel") og by Wolves (etter 2 episoder gajeg den opp).

Vil sjekke ut resten av de. Takker!
Sist endret av Defending; 26. november 2020 kl. 06:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.