View Single Post
oggen's Avatar
Trådstarter
394
Sluttrapport til de som ønsket det. I dag morges nådde jeg målet på 90 kg som ble satt av lege den 13 juni , veide 89,9 kg, altså ned 20,3 kg når jeg sto opp i dag. Siden forrige oppdatering 2 august (10,2 kg ned) har det vær en del endringer i levesettet. Den 19 aug. stoppet jeg helt og drikke øl. Jeg trente også hardt (intervall i bakker og hard gange) i samme periode. Jeg fikk også voldsomt søt sug og spiste smågodt "til det dryppe sjokolade ut ørene". Kjøpte flere kilo i panikk. Dagen kom da jeg skjønte at dette går ikke og venninnen min tok med seg 1/2 bærepose med smågodt hjem. Mat har stor sett gått i knekkebrød i alle varianter og litt annet, men uansett er mengden mindre en før jeg startet. Er sluttet å telle kalorier, da jeg har lært mye om mat (kalorier) og levesett. Blodsukkeret er blitt helt normalt og medisinen kaste jeg opp på "Galdhøpiggen". Plagene det medførte (diabetes) er i store trekk borte. Jeg er også blitt en ganske ensom Svale i Oslo, men har litt kontakt med noen. Styrer unna plasser og folk som kan påvirke meg. Har bygd en "rå" PC i perioden og det var kjempegøy, men det blir jo en dyr hobby hvis jeg skulle bygd flere (kanskje jeg prøver finn.no). Skriver også om operativsystem og pc arkitektur (er lite på norsk i bokhandelen). Det også veldig gøy og har fått rundt 55 sider nå (noe bilder også). Får se hva det blir til. Jeg takker for tips og hjelp jeg har fått her på forumet. Hvis jeg ikke gjør endringer nå vil vekten fortsette ned, så jeg får se hva det blir til. Det har jo ikke vært til å kimse av, men setter ikke det som mål.