View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ene gangen var det jeg og en kompis som kjørte lokale kjente dealern frem og tilbake for han skulle hente opplegg, vi handlet noe knall grønning og noe billig bruning av lav kvalitet. Fyrte en grammer joint med bruningen når vi kjørte, og slapp han av ved leiligheten hans. Dealern passa meg halvfyrte jointen og en boks med nesten oppdrukket øl når han stakk, for en type tenkte jeg. Rett etter vi slipper han av, merker vi en mistenkelig svart volvo som kjører i ræva vår med sota vinduer. Noia slår inn, jeg køyer jayen oppi skvetten med øl og holder ølboksen casually. Tar opp foten rolig og legger toeren med grønt forsiktig i sokken.

Kompisen min kjører inn til en parkeringsplass, og ja visst blålysa kom på bak. Kompisen min måtte blåse, jeg satt bare der og håpte at det ikke stinket hasj i hele bilen. Akkuratt når kompisen min hadde fått tilbake at prøven var OK, er det en liten bil som kommer sladdende inn bak og loker. Our guardian angel. Politimannen springer bort til den bilen, en annen politimann kommer bort og sier vi kan kjøre.