View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av oggen Vis innlegg
Takk til deg også Dongerino, det var nok en advarsel om ikke å gå for fort og kanskje øke inntaket litt, spesielt ernæringsmessig. Jeg skal passe på de varselsignalene du nevner og har litt nå men bruker ganske stor dose av Neurontin (polynevropati) som også gir noen bivirkninger, men skal prøve og skille hva som er hva. Det var trist at du ble så syk, men håper det går bra nå.
Vis hele sitatet...
Kutter du ølla så kan du fint fortsette som nå og erstatte med mer næringsrik mat.

Det viktigste er at du er obs på symptomene. Så lenge du føler deg bra så skal det nok gå fint, alle er forskjellige. Håper ikke jeg skremte deg fra vektnedgang, men heller at du er obs på at man må være litt forsiktig og lytte til kroppen!

Litt slapphet er så klart forventet, men hvis du sover 16 timer i døgnet eller ikke får sove i det hele tatt så må man kanskje prøve å øke inntaket.

Det skal sies at jeg til vanlig trenger ca 3000 kcal, jeg trente mye og trengte derfor minst 4000 kcal, og spiste 2000 kcal. Det er ikke rart at jeg ble syk, men jeg hadde gått ut ifra at jeg opprinnelig trengte 2500 kcal om dagen og regnet ikke med treningen.