Tråd: Freak.no app?
View Single Post
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Du bør ha en plain and simple theme på en gratisversjon også en betal versjon der du kan velge mellom themes. Du må jo ha litt fortjeneste på det. Og jeg tror du fint kan sette prisen til 15kr pr stk.

Siden det blir kanskje 100-600 nedlastinger + - selvsagt, men det er fortsatt noen kroner i lommeboken din for vell utført arbeid
Vis hele sitatet...
Nei ass er ikke ute etter å tjene noe som helst på dette. Dette er kun en hobby, har jobb jeg tjener penger på. Å vil jo hvertfall ikke at de som har vært her lengst plutselig skal bli nødt å betale for å få det etterlengtet Old'Skewl temaet, det er jo bare feil. Pluss at freakforumet vil automatisk få flere brukere med at det er gratis, siden man er nødt å logge inn/registrere seg for å gå videre til selve nettsiden.

Hadde først tengt å ha det gratis i en mnd ca så de som virkelig vil ha appen skulle kunne få det, for så å ta ca 10kr, men droppa det.

Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Hvis jeg var deg, ville jeg holdt det enkelt. Ikke gjør det vanskelig for deg selv. Jeg syns forslaget ditt med natvie bakgrunn så fint ut. Old-Skewl er det bare noen få av oss aktiv som har et forhold til, så det vil etter min mening virke unaturlig for de fleste brukerne. Poenget er at du raskt må kunne oppdatere appen den dagen nFF skifter skifter design, noe som skal være på trappene.
Selv om "på trappene" i nFF-sammenheng ikke betyr denne siden av dette tiåret.
Vis hele sitatet...
Det som er med css er at det tar maks en halvtime å lage et nytt tema. Blir å ha det slik at du skal få 5-10 themes å velge mellom, deriblandt "Old'Skewl". Så alle skal finne en de føler seg mest behagelig med

Å når freak skal oppdatere theme, så er det ikke sikkert at jeg blir å bruke det temaet i det hele tatt. Hadde ikke tengt å lage et theme som ser ut som freak.no ser ut i dag heller, med mindre jeg får mange forespørsmål om å ha et theme som ligner på dette.