View Single Post
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
Selvom jeg er delvis enig, så må det sies at psykedelika skal bare bli tatt under riktige omstendigheter

.....Selvfølgelig er yngre personer mye mer sårbare for skader siden de er fortsatt i en hyppig utviklingsperiode. Men, jeg tenker at individets mental helse burde heller bli vektlagt.

Du kan være 17 år og ha en lik emosjonell utvikling som en 50-åring, eller så kan du være 50 år og ha en lik emosjonell utvikling som en 17-åring. Jeg tenker at dette har langt mye mer å si når det kommer til bruk av psykedelika enn om du er fysisk utviklet nok...
Vis hele sitatet...
Det er fint mulig å være 17 og mentalt stabil. Men en 17 åring har uansett hvordan man vrir og vender på det mye mindre forutsetning for å få noe vettugt ut av en psykedelika opplevelse. En 17 åring er selv om han er mer stabil enn en 50 åring ikke ferdigsnekra personlighetsmessig. Identiteten er i forandring og psykedeliske opplevelser kan forvirre hele den naturlige identitet/personlighet bygging.

TS tok ikke psykedelika under riktige omstendigheter. Hun var for ung og det bør stå som eksempel for andre på samme alder
Sist endret av Bearass; 16. november 2018 kl. 17:10.