View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En uutviklet hjærne skal ikke ta Psilosobin.. folk må slutte å tro at sopp og syre er ufarlig... mye av infoen på nette er ensidig og snakker kunn om de positive effektene/opplevelsene. Det er ikke mange som snakker om syre helvette i x-antall timer fanget i en evig looop.

Goodluck, det blir bedre. Gi det tid.
Vis hele sitatet...
Selvom jeg er delvis enig, så må det sies at psykedelika skal bare bli tatt under riktige omstendigheter. Det er det som er problemet.

Selv så vil jeg si at psykedelika er fortsatt et felt som mangler mye viktig vitenskaplig informasjon. Selv om det sikter til at det er relativt harmløst, fysisk sett. Når det kommer til en hjerne i utvikling, så vil jeg presisere at man er i utvikling hele tiden, uansett alder. Selvfølgelig er yngre personer mye mer sårbare for skader siden de er fortsatt i en hyppig utviklingsperiode. Men, jeg tenker at individets mental helse burde heller bli vektlagt.

Du kan være 17 år og ha en lik emosjonell utvikling som en 50-åring, eller så kan du være 50 år og ha en lik emosjonell utvikling som en 17-åring. Jeg tenker at dette har langt mye mer å si når det kommer til bruk av psykedelika enn om du er fysisk utviklet nok.

Nå skal det være sagt at TS burde definitivt ha gjort enda mer research angående de potensielle farene og riktig dosering. Det er mengdevis av triprapporter der ute som kan gi en pekepinn på om psykedelika er noe man står i posisjon til å gjøre.
Sist endret av Sopphuet; 15. november 2018 kl. 23:45. Grunn: grammar