View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tenkte jeg skulle fortelle om mine 2 første og eneste Mdma opplevelser. Jeg begynte å røyke hasj i fjor sommer, da røyket jeg litt og det kunne gå opptil en uke mellom hver gang, men utover høsten økte det på og de 4 siste månedene har jeg røyket hver dag på kveldstid. Jeg har vært sykt deprimert i denne perioden, jeg har vært i en tåkete tilstand hvor hukommelsen har vært veldig dårlig, noe som også har gjort det veldig vanskelig for meg på både skole og jobb 5 dager i uken. Jeg var aldri sosial, ville bare hjem å røyke, men ble aldri lykkelig, fikk bare behovet mitt. Jeg og en venninne ville teste Mdma for første gang og vi kjøpte 3 piller forrige helg. Vi tok først en halv pille, men økte opp til en halv til ca. 2 timer senere fordi vi fikk lite effekt, en stund etterpå tok vi enda en halv pille, så totalt ca. 225 mg, noe som sies å være en ganske stor dose. Rusen var god og jeg var lykkelig som faen i rusen. Vi hadde lest oss opp på dette med nedturen og dagen etterpå, at man kunne føle seg veldig tom og deprimert i opptil flere dager etterpå fordi lyststoffene i hjernen går tom og dette må lades opp igjen, men jeg tenkte at mangel på lyststoffer hadde jeg vel i utgangspunktet pga. stor hasjbruk. Samme kvelden tok vi noen øl og noen shots, noe som var veldig dumt siden vi hadde spist veldig lite og hadde ingen matlyst under rusen som vi har hørt er vanlig. Dagen etterpå følte jeg meg derfor ganske dårlig, men det føltes bare ut som vanlig bakfylla. Ellers var humøret overraskende bra og jeg bestemte meg for å endelig stumpe hasjen. Har vært redd for denne dagen jeg skulle ta en lang pause, siden jeg trodde avhengigheten var stor. Hele forrige uke har jeg følt på en lykke og glede jeg ikke har følt på mange år. Jeg har gått turer flere ganger, er sosial før og etter jobb, smiler konstant og er glad i meg selv og andre, jeg har ikke rørt hasj på en uke nå. I går valgte vi allikevel å prøve Mdma en gang til for å ''feire'' flere dager uten hasj for så og ta en lang pause fra Mdma også. Vi visste og hadde lest at å ta Mdma 2 ganger på en uke var veldig dumt, at man skal vente flere uker slik at lyststoffene i hjernen fylles opp igjen, men jeg liker å føle rus på egen kropp og vi valgte derfor å prøve igjen. Jeg tok først en pille, men følte veldig lite, tok en til og følte fortsatt ingenting etter en lang stund. Jeg tok derfor en tredje og siste pille, så dosen ble totalt 450 mg. Like etterpå leste jeg selvfølgelig at en slik dose er alvorlig, kan gi masse hallusinasjoner og gi blant annet panikkanfall i opptil uker etterpå. Jeg ble veldig rusa og ja, jeg hallusinerte litt for første gang, men det var mildt. Jeg så en tegneseriefigur i rommet og to små droner i stua blant annet, men det var bare artig. Jeg gikk og dansa rundt i huset i flere timer og det var veldig gøy. Når jeg våknet tidlig i dag tidlig var jeg selvfølgelig redd for denne dosen jeg hadde tatt, men jeg har følt meg fantastisk i dag også og skal holde meg til det jeg har lovet meg selv, og ikke ta Mdma på en laaang stund. Det eneste jeg lurer på er om noen andre har hatt en slik erfaring, siden jeg har opplevd motsatt effekt i etterkant av Mdma enn det som står på internett? Jeg var ikke veldig lykkelig eller glad før jeg begynte med hasj heller, nå er jeg lykkeligere enn på kanskje flere år, og jeg vil virkelig ikke røre rus på en veldig god stund. Er det kanskje kombinasjonen av å ta Mdma og dagen etterpå slutte med hasj som har gjort meg vedvarende lykkelig i en uke? For jeg håper virkelig det fortsetter, har til og med utviklet følelser for en jente som jeg har kjent leeenge uten å føle noe for, trodde ikke jeg kunne føle noe for noen, har vært en zombie i hele vinter. Eller har Mdma åpnet opp en kanal i hjernen min som gir meg glede igjen? Hva faen skjer.