View Single Post
Sitat av Molly90 Vis innlegg
Noen som har litt peil på dosering hvis man har lyst å prøve seg på en blanding av mdma og 2c-b? Har lest at man også bør ta 2c-b'en først for å så ta mdma rundt 4 timer etter 2c-b'en?! virker jo ganske logisk da disse stoffene har forskjellig virketid.

Hvis jeg er 55kg, hvor mye 2c-b og hvor mye emma? Når tar jeg hva? Og er det noe annet viktig man bør ta hensyn til eller vite om?

(:
Vis hele sitatet...
Jeg har også testet komboen og det var awesome! Jeg startet med MDMA og titrerte 2C-B etter peak, og synergien er fantastisk! Når det gjelder dosering er det vanskelig å si helt, da det er mye preferanse i bildet. Regner med du har erfaring med MDMA før, så der kan du gå for "normal" dose (som ikke burde være så mye om man veier 55 kg?). Jeg pleier også å dele det opp i 2/3 og 1/3 hvor jeg tar 1/3 på peak. Jeg tror jeg droppet 15 mg 2C-B og gikk videre nasalt, men det kan være greit å ikke starte FOR hardt

Kan også legge til at jeg ble veldig positivt overrasket over hvor dypt dette tilsynelatende "grunne" stoffet (2C-B) kan være, dersom forholdene ligger til rette for det...

Sitat av Molly90 Vis innlegg
Tenkte å ta en lsdtur i morgen, og en mdmatur på lørdag. Vil turen i morgen ha noe å si for turen på lørdag?
Vis hele sitatet...
Trolig, da det er en viss krysstoleranse. Virkemåten er dog forskjellig, så du bruker ikke opp serotoninet ditt, men reseptorene vil nok være litt slitne. Jeg tror ikke effekten vil være veldig stor, men definitivt til stede. Å kvantifisere den overlater jeg til noen som har gjort akkurat det du spør om
Sist endret av phish; 27. juni 2014 kl. 12:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.