Tråd: Groguide
View Single Post
LTG : Hva bruker du som medium i boblebøttene ? Ser utrolig bra ut de bildene dine. Jeg har nettpotter med lekakuler, det fungerer greit. Men det slipper lys nedi vannet gjennom steinene, pga de er så store. Også virker det litt ustabilt nå som plantene er store å tunge. Faller lett til siden. Nå har jeg uansett problemer med spinnmidd. Men til neste gang mener jeg. Jeg har 50 stiklinger som har vokst seg store nok til blomst nå. De har ikke spinnmidd. (Stått i annet rom) Og de skal jeg omplassere i større bøtter for nå står dem skikkelitg tett. Og da skal jeg gjøre allt helt perfekt for dem. Fra dag en. Skrive notater, ta bilder. Og allt mulig. Tar ingen sjanser. SKAL få til dette det har jeg bestemt meg for ! Og takket være hjelp fra andre, spesiellt LoveToGrow, så skal jeg nok komme i mål

Sitat av Shadows84
Du veit, dama blir nok ikke for happy over å ha de inne...
men har du noen tips og råd til hvordan jeg skal starte?
For å bli mest vellykket liksom.
Husk jeg er amatør, gjør det litt for fun og litt for å se om jeg kan være heldig
Vis hele sitatet...
Amatører kan gjøre det riktig og Men det med dama er forståelig seff .. Har en kompis som har det problemet. Men du er nødt til å bestemme deg , enten gro eller ikke. Skal du det må du satse litt på det. Både litt kroner og litt energi. Men hvis det betyr mye for deg, og du er forsiktig, og et åpent forhold til dama, burde du si det rett ut. Det skapet der skal jeg gro en plante i. Det er null risiko for henne. Det er nesten null risiko for deg. Og det er null straff for å ha EN plante i et skap. (Hvis noen noen gang skulle klart å finne det skapet da) Kanksje en bitttteliten bot på max 3000 spenn. Enten forstår hun, eller så må du gro et annet sted. Inne. For det er som LTG sier for sent å gro ute nå. Da må du ha terasse-varmere, og altmulig slags tildekninger. Nesten lage et telt i skogen, men uansett må du ha strøm for å holde varmen. Bare sleng opp et skap å kos deg med hobbyen din mann Hun må jo forstå