View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av kongolavdenfemt Vis innlegg
Det er heva over enhver til Vidarlo? Hvordan kan du si noe sånn uten kilder?
Vis hele sitatet...
Med respekt å melde viste eg til Trump som kjelde for at han vil ha fokus på kol som energikjelde. Det vil føre til store CO2-utslepp. Tilgang på billeg energi vil føre til mindre penger til forskning på alternativer. Det er markedsøkonomi 101.
Sitat av kongolavdenfemt Vis innlegg
Ingen av dine kilder beviser at dersom Trump gjør dette så vil det ha negative følger for klimaet som er større en de som ville vært naturlige.
Vis hele sitatet...
Vi er altså tilbake til at du ikkje godtar global oppvarming. Kvifor ikkje?
Sitat av kongolavdenfemt Vis innlegg
Hva syns du om Stein Bergsmark? Er han totalt idiot?
Vis hele sitatet...
Har inga formeining om fyren, og det er strengt tatt veldig irrelevant om eg har det. Det er svært sterkt konsensus blant forskarar om at global oppvarming er eit ytterst reelt fenomen.
Sitat av kongolavdenfemt Vis innlegg
Du sitter her på et forum og påstår at Trump rett og slett vil ødelegge klimaet for hele verden i en 4-årig presidentperiode.
Vis hele sitatet...
Eg påstår at det vil få negative følgjer, og at vi er så nær vippepunktet at eit fireårig globalt tilbakesteg kan få svært uheldige konsekvenser. Det har eg grunngitt med å m.a. vise til eksisterande problemer grunna global oppvarming.
Sitat av kongolavdenfemt Vis innlegg
Dersom Kina trekker seg ut hvis USA trekker seg ut, hvorfor er du ikke like kritisk til Kina? Du er ikke så god til å argumentere som du tror.
Vis hele sitatet...
Signaleffekt 101. Det er ikkje heilt unaturleg at den som tar det første steget får mest kritikk. Ein av grunnane er jo at det er grunnleggjande urettferdig mot resten av verda å vere eit så rikt land som USA er, og så stor produsent av klimagasser, og samtidig gi faen i konsekvensane av det. USA har eit større ansvar enn Kina, ettersom dei er langt rikare og har langt større per capita forbruk av energi.
Sitat av kongolavdenfemt Vis innlegg
Ok, da kan man bytte proteinkilder mot korn, ris, mais og poteter med naboland. Vi gjorde dette før i gamle dager. Afrika kan ikke forvente at vi i Europa skal lage plass til dem bare fordi temperaturen stiger 3-4 grader.
Vis hele sitatet...
Problemet er jo at nabolanda og står i fare for å få reduserte avlinger. Og bare 3-4 grader... er du klar over kva 3-4 grader stigning vil sei? Det vil sei nada skisport i Noreg sør for Trondheim. Det vil sei tørke over heile det afrikanske kontinent. Det vil sei at Australia antakeleg ikkje vil kunne brødfø seg sjølv. Det vil sei at du kan vinke farvel til minusgrader i Noreg. Det vil sei at store delar av midtausten faktisk ikkje vert leveleg. Det er ikkje snakk om litt mildere vinter. Det er potensielt snakk om samme vinter og dramatisk mykje varmare sommer.